Jak lze měřit úspěšnou webovou stránku

Máme hned několik různých faktorů, kterými můžeme měřit úspěšnost webové stránky. Jedná se o opravdu základní parametry, které ukazují o webové stránce nejrůznější věci, které bychom určitě i jako vlastníci měli sledovat a znát. Nejsou to žádné složité výpočty, nejsou to ani žádné komplexní vzorce, jedná se o jednoduché veličiny, které můžeme sledovat také s celou řadou SEO nástrojů a díky nim se tak budeme moci orientovat v provozu na internetu a případně tak budeme schopni zlepšovat naše webové stránky takřka okamžitě.člověk pracující na notebooku

  1. Nejdůležitější je samozřejmě návštěvnost webu https://www.seolight.cz/jak-zvysit-navstevnost-webu, která stojí na prvním místě. OD té se odvíjí celá řada věcí, hlavně pak co se týče internetových vyhledávačů. Díky návštěvnosti můžeme získat informace o tom, odkud návštěvnost vlastně plyne, jaké jsou největší zdroje návštěvnosti (tedy na jaký marketingový kanál bychom se měli zaměřit) a hlavně taky, jestli se jedná o kvalifikovanou návštěvnost (která dopředu ví, po čem jde) nebo nekvalifikovanou (náhodné uživatele).
  2. Autoritativnost je základní pro poměřování webové stránky ku ostatním webovým stránkám. Ukazuje, jak moc webová stránka dominuje on-line prostředí v daném výklenku průmyslu a jak moc převyšuje svou autoritou, reputací, své soukmenovce. Může se někdy stát, že byť má stránka skvělý obsah, který táhne oko, nemusí být příliš autoritativní a internetové vyhledávače se tak rozhodnou zamezit přílišnému vlivu a webová stránka nedostane takovou pozornost, jakou by si zasloužila. Samozřejmě nejdůležitější je, aby byla autorita co možná nejvyšší, tu můžeme zvýšit například informováním o autorech článků, větší transparentnosti a pokud píšeme o odbornostech, tak vybírat odborníky-autory.

mezinárodní internetová doména

  1. Sezónnost je dalším faktorem. Některé webové stránky jsou zkrátka sezóně zaměřeny. Dejme tomu například cestovní kancelář, která má v nabídce jenom exotické destinace, asi nebude tak často navštěvovaná v sezóně (protože to už všichni mají nějaký ten zájezd) a namísto toho budou lidé hlavně hledat v období zimy či podzimu.