O jaké zaměstnance společnosti stojí?

V dnešní době, kdy je nízká nezaměstnanost je těžké sehnat kvalitní zaměstnance, kteří by u společnosti vydrželi dlouhou dobu, byli by vzdělaní, milí, příjemní, loajální, schopní pracovat samostatně i v týmu, být iniciativní… Hlásíte se na pracovní pozici? Přečtěte si, o co firmy opravdu stojí.
pracovní pohovor
1.      Kvalifikovaní pracovníci
Pokud společnost vypíše výběrové řízení na pozici sociálního pracovníka, pak stojí opravdu pouze o sociálního pracovníka. Ta je přesně popsána v zákoně, takže to nejjednodušší, co můžete udělat je zjistit si, co je na takovou pozici potřeba. Všechny tyto informace najdete i v inzerátech na pracovní pozice. Vážně nemá cenu se hlásit na pozici, na kterou nemáte kvalifikaci.
2.      Pracovníci na delší dobu
Zaučení pracovníka trvá poměrně dlouho a to nejhorší je, že jakmile se pracovník zapracuje, přechází ke konkurenci. O to opravdu žádná společnost nestojí. Spousta firem si do smluv dává i konkurenční doložku, aby zaměstnanci nemohli přecházet k přímé konkurenci, která by profitovala z nově zaučených pracovníků bez práce. Pokud tedy neplánujete vydržet ve firmě delší dobu a chcete to jako přechod jen na určitou dobu, pak raději vydržte ve stávajícím zaměstnání.
3.      Loajální zaměstnanci
Nesouhlasíte s filozofií firmy, nelíbí se vám, jak firma pracuje, nesouhlasíte s politikou firmy na venek? Pak nemá cenu, abyste do práce nastupovali, protože v ní nejspíše dlouho nevydržíte. Buď budete v práci nespokojení, nebo s vámi bude nespokojený zaměstnavatel.
životopisy a práce
4.      Zaměstnanci ochotní se vzdělávat
Můžete mít vystudované vysoké školy, mít x certifikátů ale věda a technika se neustále posouvají dál a vzdělávání je bohužel nutnost ve všech zaměstnáních a oborech. Pokud nemáte přání se vzdělávat kvůli sobě, vzdělávejte se aspoň kvůli lepší práci, kterou můžete dostat. Učit se člověk musí celý život a k čemu bude zaměstnavateli zaměstnanec, který sice skvěle umí staré techniky, ale nemá zájem se orientovat v těch nových?

About the author /